030-6770750 of 06-20844544 info@kinderfysiotherapievleuten.nl

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht?

We doen ons uiterste best om uw kind zo goed mogelijk te behandelen. Dat geldt zowel voor de inhoudelijke kant van de zaak als voor de communicatie rondom de behandeling. We hopen natuurlijk dat u daarover tevreden bent.

Mocht u toch ergens ontevreden over zijn, dan kunt u dat rechtstreeks doorgeven aan de behandelaar. Deze zal u zijn of haar kant van de zaak laten weten en in overleg met u tot een oplossing komen.

Indien u niet samen met de behandelaar tot een bevredigende oplossing komt, kunt u contact opnemen via ons e-mailadres info@kinderfysiotherapievleuten.nl. Uw klacht wordt dan in eerste instantie behandeld door de praktijkhouder. Deze zal uw klacht voorleggen aan de betreffende therapeut. De praktijkhouder zal u op de hoogte stellen van de reactie van de therapeut. Wanneer u daar prijs op stelt, zal de praktijkhouder samen met u en met de betreffende therapeut een gesprek inplannen. In dit gesprek zal nader op de klacht worden ingegaan. In sommige gevallen zal de praktijkhouder ook (eerst) met u en met de betreffende therapeut apart overleggen.

Op deze manier kunnen we helder krijgen wat de klacht precies inhoudt en hoe we daar adequaat op kunnen reageren.

Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunt u op de website van het Koninklijk Genootschap voor Fysiotherapie (www.defysiotherapeut.com) informatie vinden over de klachtenregeling en de geschillencommissie van het Koninklijk Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF).
De webpagina over de klachtenregeling kunt u vinden op https://defysiotherapeut.com/klachtenregeling/klachtenregeling

U kunt met uw vragen over deze klachtenregeling en de geschillencommissie ook telefonisch contact opnemen met het KNGF op 033-467 29 00 (maandag t/m vrijdag 8.30 – 17.00 uur) of via het e-mailadres klachtenregeling@kngf.nl

We hebben natuurlijk liever alleen tevreden kinderen en ouders/verzorgers. Mochten er toch klachten zijn over onze inzet, dan zien we deze ook als mogelijkheid om deze te verbeteren. In zoverre kunnen klachten ook een positieve weerslag op het functioneren van onze praktijk hebben.